پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۵۷
کد خبر: ۹۵۸۵۳
|
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
نخستین مدرسه ترافیکی با رویکرد فرهنگی هنری با مشارکت مدیریت فرهنگی هنری منطقه یک و معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۱ در فرهنگ‌سرای ملل تاسیس می‌شود.
تاسیس نخستین مدرسه ترافیکی در فرهنگ‌سرای ملل
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، عبد الرضا کردی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱ و رییس فرهنگ‌سرای ملل درباره تاسیس نخستین مدرسه ترافیکی گفت: در این مدرسه با یک رویکرد مشارکتی، کارشناسان و صاحب نظران ترافیکی در کنار کارشناسان فرهنگی اقدام به طراحی و برنامه‌ریزی دوره‌های جدید فرهنگ ترافیک، فرهنگ رعایت حقوق یکدیگر، توجه به خط سفید و ... کرده‌اند.
 
وی افزود: مدارس ابتدایی متوسطه اول و دوم و همه مراکز پیش‌دبستانی با پیش ثبت نام و حضور در این مدرسه می‌توانند با قوانین و مقررات و رویکردهای ترافیکی پیش از رسیدن به سن دریافت گواهینانه رانندگی آشنا شوند.
 
رییس فرهنگسرای ملل گفت: علاوه بر آن در این طرح با هماهنگی معاونت حمل و نقل متخلفان راهنمایی و رانندگی به فرهنگ‌سرای ملل معرفی می‌شوند تا رویکردهای رفتار اجتماعی و حقوق اجتماعی و آموزش‌های اجتماعی به انها در قالب یک نظام آموزشی مستقل مورد توجه قرار بگیرد. همچنین در بخش جنبی این نشست نمایشگاه آثار هنری کودکان خانه فرهنگ مشارکتی لیان با موضوع ترافیک در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
 
وی در خاتمه گفت: امید است این مدرسه بتواند به عنوان الگوی پیشرفته و موفق و یک نظام خلاقیت در رفتار ترافیکی باعث کاهش آسیب‌های ترافیک و افزایش توانمندی شهروندان شود.
نظر شما