جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۱۷
کد خبر: ۹۵۹۴۱
|
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
نمایشگاه عکس گروهی «هناسه دل»، روایت عکاسان از زلزله کرمانشاه با حضور محمود محمدی نسب دبیر کل جمعیت هلال احمر در گالری ملک الشعرای بهار باغ موزه قصر گشایش یافت.
نمایشگاه عکس گروهی «هناسه دل» در باغ موزه قصربه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در نمایشگاه عکس گروهی «هِناسِه دل» (آه سردِ دل) عکس‌هایی از عکاسان حاضر در زلزله کرمانشاه از جمله مهدی قاسمی، مجید عسگری پور، احمد بلباسی، محمد زارع، رضا احمدوند و محمد خادم الشیخ به نمایش درآمده است.

در بیانیه این نمایشگاه آمده است: «سخت‌ترین نوع تماشا، دیدن چیزهایی است که دیگر نیست، که نداری، که دیگر نمی‌بینی. دیدنِ ندیدن از سخت‌ترین دیدن‌هاست و ما رفته‌ایم تا راوی این نوع تماشا باشیم.

نامش را گذاشته‌ایم «هِناسه‌ دل» تا روایتی باشد از نَفَس و آه مردمِ زلزله زده کرمانشاه و دل‌های سوخته‌شان؛ تا هر که می‌بیند این روایت تصویری را با «هِناسه‌ی دلش» تصویر کُند قصۀ پُر دردِ مردمِ آن سرزمین را.»

علاقه‌مندان می‌توانند تا ۲۲ دی ماه همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۹  با مراجعه به گالری ملک الشعرای باغ موزه قصر واقع در انتهای خیابان شریعتی، بعد از تقاطع شریعتی، میدان پلیس؛ بیننده آثار هنری این نمایشگاه و روایت تصویری آنچه در زلزله کرمانشاه گذشته است، باشند.



نظر شما