پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۴۶
کد خبر: ۹۵۹۵۶
|
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
کارگاه داستان‌نویسی از مقدماتی تا پیشرفته با سرپرستی سودابه فرضی‌پور ویژه نوجوانان و جوانان در فرهنگ‌سرای مهر برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کارگاه داستان‌نویسی از مقدماتی تا پیشرفته با سرپرستی سودابه فرضی‌پور با هدف آشنایی شهروندان با مبانی داستان‌نویسی و هنر نویسندگی ویژه نوجوانان و جوانان در فرهنگ‌سرای مهر برگزار می‌شود.

در این دوره آموزشی فن نوشتن، زاویه دید، سبک و روش‌های صحیح و استاندارد نویسندگی و قالب‌های مختلف داستان در تمامی حوزه‌ها مانند رمان، داستان کوتاه و نمایشنامه برای مخاطبان تشریح و آموزش داده می‌شود.

ایجاد زمینه و بستر مناسب برای بروز استعداد و خلاقیت نوجوانان و جوانان در زمینه نویسندگی، تشویق و ایجاد انگیزه در علاقه‌مندان به این حیطه، آشنایی جوانان با پیشکسوتان نویسندگی، مطرح کردن آثار اعضا در جشنواره‌ها و مسابقات و ایجاد مهارت در نوشتن (یادداشت روزانه، گزارش‌نویسی، قطعه ادبی، خاطره‌نویسی، داستان) از جمله اهداف این کارگاه است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و شرکت در این کارگاه آموزشی به فرهنگ‌سرای مهر واقع در بزرگراه شهید تندگویان، خیابان شهید لطیفی، کوچه تگرگ مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۵۵۰۳۳۹۰۰  تماس بگیرند.               
نظر شما