جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۴۰
کد خبر: ۹۵۹۶۵
|
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
رییس فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری به همراه رییس خانه موزه شهیدان اقبالی در برنامه «ستارگان پر فروغ» منطقه ۱۰ با خانواده معظم شهید والامقام ابراهیم ملکوتی فر دیدار کرد.
بعد از شهادت من جلوی دوربین نروید و از من تعریف نکنیدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در ویژه برنامه «ستارگان پرفروغ» این هفته که ساعت ۱۰ سه‌شنبه ۱۲ دی‌ در خانه شهید ابراهیم ملکوتی فر برگزار شد، محمد رضا جمالی، مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۰ همراه افسانه مهاجان رییس خانه موزه شهیدان اقبالی به منظورگرامیداشت یاد و خاطره شهدای منطقه ۱۰ با خانواده معظم این شهید والامقام دیدار و از ایشان تجلیل کرد.

در بخشی از این دیدار عنوان شد: مادر که از خانواده‌های اصیل طهرانی است حدود ۵۰  سال است که در این منطقه قدیمی ساکن هستند. شهید ابراهیم ملکوتی فر تنها فرزند پسر در بین سه فرزند دختر این خانواده است.

این مادر شهید گفت: ابراهیم از خواهر کوچکترش خواسته  بود که بعد از شهادت من جلوی دوربین نروید و از من تعریف نکنید. این گفته همچنین در متن وصیتنامه شهید نیز موجود است.

در پایان این دیدار محمد رضا جمالی رییس فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری با اهدا لوح تقدیر و نشان متبرک برنامه از این مادر بزرگوار تجلیل کرد.

شهید ابراهیم ملکوتی فر متولد نوزدهم اسفندماه ۱۳۴۳ از دلاور مردان دفاع مقدس است که دوازدهم اسفند ماه۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ درمنطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود. پیکر پاک این شهید والامقام در قطعه ۲۹ ردیف ۷۰ شماره ۹ گلزار مطهر شهدای بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شده است.

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام منطقه۱۰ به همراه پاسداشت فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در قالب دیدار و تکریم خانواده معظم شهدا؛ بر اساس فرموده مقام معظم رهبری به تلطف و احوالپرسی از خانواده شهدا، از اهداف برنامه «ستارگان پر فروغ» است که هر هفته، سه‌شنبه‌ها به همت خانه موزه شهیدان اقبالی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی: بزرگراه نواب صفوی (شمال به جنوب)، خیابان کمیل غربی بعداز چهار راه قلیچ خانی؛ خانه موزه شهیدان اقبالی مراجعه کنند یا با شماره تلفن: 66691546 تماس بگیرند.

نظر شما