شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۳
کد خبر: ۹۵۹۶۸
|
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹
فرهنگ‌سرای اخلاق با مشارکت کانون زنگ داستان، سلسله کارگاه‌های آموزشی «عصرانه کتاب» را در قالب داستان کوتاه پنج شنبه‌ها ساعت ۱۴:۳۰ در طول فصل زمستان برگزار می‌کند.
«عصرانه کتاب» نقد و بررسی داستان‌های کوتاه در فرهنگ‌سرای اخلاقبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، زهره حبیب اله پور رییس کتابخانه اخلاق و مسئول اجرای برنامه «عصرانه کتاب» گفت: این برنامه با هدف آموزش مبانی داستان نویسی و تبیین الفبای نگارش و تکنیک‌های مربوط به آن در قالب سلسله کارگاه‌های عصرانه کتاب، با حضور ابوالفضل درخشنده نویسنده، مدرس دانشگاه، منتقد ادبی و مولف ۸ عنوان کتاب در زمینه آموزش داستان نویسی برگزار می‌شود.

در این کارگاه، عناصر داستان نویسی همچون زاویه دید، شخصیت پردازی و فضاسازی از جمله مباحثی است که به علاقه مندان آموزش داده می شود، همچنین در این کارگاه‌ها داستان‌های کوتاه اعضا کانون و نویسندگان قرائت و نقاط ضعف و قوت آثار ارائه شده تشریح می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه‌ها می‌توانند به نشانی خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب پارک گلزار، فرهنگ‌سرای اخلاق مراجعه کنند و با شماره تلفن 33312303 تماس بگیرند. 

نظر شما