جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۸
کد خبر: ۹۵۹۸۳
|
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
خانه مشاوره منطقه ۱۵با فعالیت در حوزه‌های؛ خانواده، ازدواج، تربیتی، کودک، تحصیلی، در فرهنگ‌سرای خاوران آغاز به کار کرد.
آغار به کار خانه مشاوره فرهنگ‌سرای خاورانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، خانه‌های مشاوره سازمان فرهنگی هنری در مناطق ۲۲ گانه تهران وجود دارد و در حوزه‌های مختلف به مخاطبان مشاوره می‌دهد.

به دلیل نیاز یا وسعت جغرافیایی در بعضی از مناطق بیش از یک مرکز فعال مشاوره وجود داد  و در حال حاضر تعداد آنها به  ۲۵ خانه مشاوره در مناطق ۲۲ گانه تهران می‌رسد.

خانه‌های مشاوره مراکز سازمان فرهنگی هنری همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت ۹ تا ۱۸ میزبان مراجعه‌کنندگان است. البته مراجعه‌ها با تعیین وقت قبلی صورت می‌گیرد. همچنین هزینه جلسات مشاوره در مناطق مختلف وابسته به منطقه جغرافیایی و شهری است که با توجه به بافت اقتصادی و میانگین درآمد، تعرفه ها تغییر می‌کند.

این مراکز در حوزه‌های خانواده، ازدواج، تربیتی، کودک، تحصیلی، حقوقی مشاوره می‌دهند و در صورتی که مراجعه کننده نیاز به درمان‌های روانشناختی داشته باشند به مراکز مرتبط معرفی می‌شوند.

علاقه‌مندان برای بهره برداری از خدمات خانه مشاوره خاوران می‌توانند  به فرهنگسرای خاوران واقع در میدان خراسان، خیابان خاوران، سه راه هاشم آباد مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۰۰۳۱۴۱ تماس بگیرند.

همچنین مخاطبان می‌توانند با توجه به منطقه خود به سایت مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری به نشانی amouzesh.farhangsara.ir  مراجعه کنند و نشانی و شماره تماس نزدیک‌ترین خانه مشاوره به خود را جست‌وجو کنند.


  

نظر شما