پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۰۰
کد خبر: ۹۵۹۹۸
|
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
محسن فرجی، کامران محمدی، رضا امامی، سعیده یراقی، فرهاد تجویدی، عباس شیر خدا و احمد نجفی میهمانان صد و بیست و دومین چهارشنبه هنر بودند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، صد و بیست و دومین نشست «چهارشنبه های هنر»، دیدار هنرمندان با محمود صلاحی رییس و امیر عبدالحسینی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه با حضور محسن فرجی، کامران محمدی، رضا امامی، سعیده یراقی، خانواده مرحوم محمودی، فرهاد تجویدی، عباس شیر خدا، احمد نجفی و قربانعلی حسن پور برگزار شد. 

محسن فرجی نویسنده و کامران محمدی نویسنده و مدیر نشر افکار نخستین هنرمندانی بودند که در چهارشنبه هنر حاضر شدند. محمدی حمایت از جوانان فعال در حوزه شعر و ادب را ماموریت این نشر عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد که با همکاری سازمان فرهنگی هنری طرح های موثری اجرا کند. در این نشست طرح هایی برای چاپ آثاری در حوزه ادبیات داستانی و با موضوعات شهری پیشنهاد شد. همچنین پژوهشی درباره تئاتر نصر پیش بینی شد که در آن با مصاحبه با پیشکسوتان تئاتر، تاریخ شفاهی این مرکز جمع آوری شود. 

صد و بیست و دومین چهارشنبه هنر برگزار شد

رضا امامی بازیگر تئاتر و تلویزیون و شهرام کرمی مدیر امور هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری میهمانان بعدی چهارشنبه هنر بودند. کرمی گزارشی از برگزاری ششمین جشنواره تئاتر شهر ارائه داد و از کمک های رییس سازمان فرهنگی هنری قدردانی کرد. همچنین مقرر شد رضا امامی از کارکنان معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری نیز مسئولیت موزه عزت الله انتظامی را به عهده بگیرد. 

صد و بیست و دومین چهارشنبه هنر برگزار شد

سعیده یراقی مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری سین هشتم نیز در دیدار با محمود صلاحی درباره فعالیت‌های این موسسه و برگزاری جشنواره فرهنگی هنری سین هشتم با هدف ترویج فرهنگ و آداب و رسوم ایرانی توضیحاتی ارائه داد. این جشنواره با هدف گرامی داشت عید نوروز با رویکرد نوروز و زن از ۱۶ تا ۲۰ اسفند ماه برگزار می‌شود. 

صد و بیست و دومین چهارشنبه هنر برگزار شد

فرهاد تجویدی کارگردان تئاتر، احمد نجفی بازیگر پیشکسوت و عباس شیرخدا نوازنده ضرب و مرشد زورخانه دیگر هنرمندانی بودند که در چهارشنبه هنر این هفته حاضر شدند. 

صد و بیست و دومین چهارشنبه هنر برگزار شد

«چهارشنبه‌های هنر» دیدار هنرمندان برجسته با محمود صلاحی رییس و امیر عبدالحسینی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، چهارشنبه هر هفته برگزار می‌شود.

نظر شما