جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۵۲
کد خبر: ۹۶۰۲۴
|
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
داوود فتحعلی بیگی بازیگر، نویسنده و کارگردان پیشکسوت و نویسنده نمایش کمدی سنتی «مبارک و خاتون پرده نشین» دوشنبه ۱۸ دی به فرهنگ‌سرای فردوس می‌آید.
داوود فتحعلی بیگی نویسنده نمایش «مبارک و خاتون پرده نشین» به فردوس می‌آیدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش کمدی ستنی «مبارک و خاتون پرده نشین» عصر روز دوشنبه ۱۸ دی ماه با حضور داود فتحعلی بیگی از بازیگران پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و نویسنده این نمایش و جمعی از هنرمندان و شهروندان در فرهنگ‌سرای فردوس روی صحنه می رود.

داوود فتحعلي بيگي متولد سال ١٣٢٩ در زنجان است. او فارغ ‌التحصيل كارشناسي نمايش از دانشكده هنرهای زيبای دانشگاه تهران بوده و در زمينه‌های كارگرداني، بازيگری، نويسندگی و پژوهشگری فعاليت داشته و مدرس دانشگاه نيز است.
 
فتحعلي بيگی از جمله فعالان عرصه هنرهای نمايشي است و تاکنون در بیش از 30 نمایش به عنوان بازیگر، نویسنده و کارگردان حضور داشته و در سال ١٣٨٠ موفق به دريافت مدرک درجه يک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده است.
 
نمایش «مبارک و خاتون پرده نشین» به کارگردانی «علی طربی» با هدف احیای نمایش های آیینی و سنتی ایرانی در قالب سیاه بازی و روحوضی که رو به فراموشی است و هم چنین ایجاد فضایی شاد و مفرح برای خانواده ها، تا دهم بهمن ماه همه روزه ساعت ۱۸ همراه با موسیقی زنده در فرهنگ‌سرای فردوس روی صحنه می‌رود.
 
علاقه‌مندان برای تماشای این نمایش می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۸۱۰۳۹ تماس بگیرند.
نظر شما