پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۴۶
کد خبر: ۹۶۰۳۸
|
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
نمایشنامه «لابی» به نویسندگی آرش عباسی با کارگردانی رضا چوبینه شنبه ۲۳دی ساعت ۱۸ در هفتمین نشست «تئاترکاغذی» در فرهنگ‌سرای ارسباران خوانش و نقد می‌شود.
نشست «تئاترکاغذی» با خوانش نمایش نامه«لابی»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش «لابی» درباره دختر قهرمان و ورزشکاری است که یک روز مانده به قهرمانی خود در مسابقات جهانی تکواندو بانوان از مبارزه صرف نظر می‌کند و قضاوت‌های مختلفی را در ذهن‌ها به‌وجود می‌آورد.
 
بهزاد صدیقی کارشناس مجری، پژوهشگر و منتقد به همراه علی جعفری منتقد تئاتر به نقد «لابی» می‌پردازند. رضا چوبینه، عادل بیک‌زاده، مهتاب ناصری و هایده حسین‌زاده نقش خوانان این نمایشنامه هستند.
 
تاکنون نمایش‌های «وقتی روح لیر از ژوکر مرخصی می‌گیرد» به نویسندگی و کارگردانی (روزبه حسینی)، «اینک آن انسان» نویسنده وکارگردان (حمیدرضا نعیمی)، «یافت آباد» نویسنده وکارگردان (محمدمساوات)، «بالستیک زخم» نویسنده وکارگردان( پیام لاریان)، «برزخ» به نویسندگی وکارگردانی (سیروس همتی)، « خواب خیس ماهی»  به نویسندگی و کارگردانی(مهدی میرباقری) و همچنین نمایش« وقتی برف زمین را گرم می کند» با کارگردانی ونوشته (مریم منصوری) در نشست های «تئاتر کاغذی» ارسباران با حضور کارشناسان نقد و بررسی شده است.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگ‌سرای ارسباران به نشانی خیابان دکترشریعتی، سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند یا با شماره‌های ۲۲۸۷۲۸۱۸-۲۰  تماس بگیرند.


نظر شما