جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۰۱
کد خبر: ۹۶۰۳۹
|
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
فرهنگ‌سرای فردوس همایش روانشناسی فرزندپروری با موضوع «تربیت جنسی فرزندان» را روز چهارشنبه ۲۰ دی ماه برگزار می‌کند.
همایش روانشناسی «تربیت جنسی فرزندان» در فرهنگ‌سرای فردوسبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همایش روانشناسی «تربیت جنسی فرزندان» در راستای آشنایی والدین با نحوه تربیت جنسی فرزندان است که روز چهارشنبه ۲۰ دی ماه ساعت ۱۰ با حضور آزیتا محمدکریمی مشاور و روانشناس کودک و نوجوان در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.

موضوع تربیت جنسی کودکان از دغدغه‌های اصلی و مهم والدین و مربیان است. در موارد بسیاری مشاهده شده که رفتار غلط مربیان و والدین در این زمینه، تبعات جبران ناپذیری را بر روح و ذهن کودکان باقی گذاشته است به گونه‌ای که آثار آن در سنین بزرگسالی هم وجود داشته است.

آزیتا محمدکریمی روانشناس کودک و نوجوان معتقد است: متاسفانه برخی از والدین و مربیان، نسبت به این امر دچار نوعی کج بینی هستند و این موضوع همچون تابویی می‌دانند که نباید به آن نزدیک شد. همین نگرش موجب بروز مشکلات فراوانی می‌شود که در برهه‌ای از زمان می‌توان به سادگی آن‌را حل کرد.

آنچه مهم است اینکه والدین و مربیان نسبت به تربیت جنسی کودکان توجه ویژه‌ای داشته باشند و راهکارهای مناسب را در این مسیر به کار گیرند. لازمه این امر، داشتن اطلاعات علمی و تجربی در این زمینه است. بهره‌گیری از اصول تربیت اسلامی و توجه به راهکارها و اصولی که در این زمینه از سوی کارشناسان ارائه می‌شود، در اغلب موارد، راه گشاست. به این شرط که نگرش والدین و مربیان، نگرشی آگاهانه باشد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش رایگان می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۰۵۸۹۰۰ تماس بگیرند.

نظر شما