جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۳۲
کد خبر: ۹۶۰۶۶
|
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
رییس فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری به همراه رییس خانه موزه شهیدان اقبالی در برنامه «ستارگان پرفروغ» منطقه ۱۰ با خانواده شهید مهدی صالحی دیدار کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در ویژه‌برنامه «ستارگان پرفروغ» این هفته که سه‌شنبه ۱۹ دی ماه در خانه شهید مهدی صالحی برگزار شد، محمدرضا جمالی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۰ به همراه افسانه مهاجان رییس خانه موزه شهیدان اقبالی به منظور گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای منطقه ۱۰ با خانواده این شهید دیدار و از پدر شهید تجلیل کرد.

شهید مهدی صالحی فرزند اول خانواده، ششم فروردین ماه ۱۳۴۶ در تهران متولد شد. او در ۱۸ سالگی به خدمت سربازی اعزام شد. دوران آموزش نظامی را در لشکر ۹۲ زرهی اهواز گذراند و پس از آن در منطقه جزیره مجنون مشغول پاسداری شد. هفت ماه از خدمت سربازی مهدی نگذشته بود که از ناحیه سینه و دست مجروح شد و برای انجام مداوا به بیمارستان اهواز و بعد از یک هفته بستری شدن به تهران منتقل شد. پس از گذشت چند روز مجدداً به منطقه شلمچه رفت و در نهایت در ۱۵ مهر ماه ۱۳۶۵ به شهادت رسید. 

این برنامه با اهدای لوح تقدیر و نشان برنامه به پدر شهید مهدی صالحی به رسم یادبود و گرفتن عکس یادگاری به پایان رسید.

گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام منطقه ۱۰ به همراه پاسداشت فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در قالب دیدار و تکریم خانواده شهدا بر اساس فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر «تلطف و احوالپرسی از خانواده شهدا» از اهداف برنامه «ستارگان پرفروغ» است که هر هفته، سه‌شنبه‌ها به همت خانه موزه شهیدان اقبالی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این برنامه می‌توانند به نشانی: بزرگراه نواب صفوی (شمال به جنوب)، خیابان کمیل غربی، بعد از چهارراه قلیچ‌خانی، خانه موزه شهیدان اقبالی مراجعه کنند یا با شماره تلفن: ۶۶۶۹۱۵۴۶ تماس بگیرند.
نظر شما