پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۱۶
کد خبر: ۹۶۰۶۸
|
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱
فرهنگ‌سرای فردوس مجموعه‌ای از آثار طراحی و سیاه قلم فوق‌رئال را در نگارخانه پردیسان به نمایش می‌گذارد.
نمایشگاه طراحی «رهاورد آبان» در نگارخانه پردیسانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه گروهی «رهاورد آبان»، مجموعه‌ای از آثار طراحی و سیاه قلم فوق‌رئال هنرجویان گالری آبان به سرپرستی «شهریار ستوده» است که جمعه ۲۲ دی ماه ساعت ۱۶ در نگارخانه پردیسان گشایش می‌یابد و تا بیست و نهم این ماه پذیرای علاقه‌مندان و هنردوستان است.

شهریار ستوده متولد آبان ۱۳۷۰ است و از سال ۸۷ زیر نظر استاد عباس اینانلو به فراگیری طراحی پرداخته و پس از آن دوره‌های تخصصی طراحی تحت نظارت استاد نوه سی، دوره‌های شناخت سبک و خلاقیت توسط استاد آیدین آغداشلو و دوره‌های تئوری توسط استاد پاکباز را گذرانده است.

 وی به مدت ۲ سال در زمینه سیاه قلم با استادانی همچون فروجی و افشاری همکاری داشته و نمایشگاه‌های مختلفی را در نگارخانه‌های شهر تهران برگزار کرده و در حال حاضر در نگارخانه آبان مشغول به تدریس است و به عنوان استاد پروازی با انجمن هنرمندان شیراز همکاری دارد.

در کارنامه هنری این هنرمند جوان، رتبه برتر بخش طراحی در نمایشگاه استانبول در تابستان ۹۶، نفر سوم ورک شاپ زنده استانبول در مهرماه ۹۶ و اثر برگزیده فستیوال بین المللی رم در آذر ماه ۹۶به چشم می‌خورد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۲۹ دی ماه ساعت ۹ تا ۱۸ به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهار راه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۴۴۰۰۰۲۰۳ تماس بگیرند.

  
نظر شما