پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۰۶
کد خبر: ۹۶۰۸۱
|
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» در قالب برنامه «سینما جامعه» با حضور امید رنجبر(کارشناس) و با همکاری کانون فیلم قاب نو روز شنبه ۲۳ دی ساعت ۱۷ در فرهنگ‌سرای شفق پس از نمایش، نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در محله‌های پر آشوب تهران، در پیچاپیچ خیایان ها و کوچه ها و در پستوی خانه ها سرگردان و حیران. آیا این جستجو را فرجامی هست؟ موضوع این فیلم به ترورهای سال ۱۳۶۰ و اتفاقات در دوران ریاست جمهوری ابوالحسن بنی صدر برمی گردد.
 
«ماجرای نیمروز» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، نویسندگی محمدحسین مهدویان و ابراهیم امینی و تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره، سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه ملی و سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد و بهزاد جعفری طادی سیمرغ بلورین بهترین طراحی صحنه و لباس را کسب کرد.
 
مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر، هادی حجازی فر، مهدی زمین پرداز، حسین مهری، محیا دهقانی، لیندا کیانی، امیراحمد قزوینی، امیرحسین هاشمی، جواد عزتی و مهدی پاکدل در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.
 
علاقه‌مندان برای حضور در برنامه یاد شده به فرهنگ‌سرای شفق واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی، خیابان ۲۱ بوستان شفق مراجعه کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره 88554015 تماس بگیرند.
نظر شما