جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۴
کد خبر: ۹۶۰۸۵
|
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
نمایشگاه گروهی از آثار دیدنی نگارگری «مریم فضلی» و هنرجویان، روز شنبه ۲۳ دی ماه در نگارخانه آفرینش نور گشایش می‌یابد.
نمایشگاه «نگاره‌های عشق» در نگارخانه آفرینش نوربه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سومین دوره نمایشگاه گروهی نگاره‌های عشق شامل آثار نگارگری بانوی هنرمند «مریم فضلی» و هنرجویان، شنبه ۲۳دی ماه در نگارخانه آفرینش نور مجتمع فرهنگی هنری نور گشایش می‌یابد و تا چهارم بهمن ماه میزبان هنرمندان و هنردوستان رشته زیبای نگارگری است.

مریم فضلی مدیرعامل موسسه هنری تجسم نقش و رنگ ناب، دارای مدرک کارشناسی نکارگری و مدرک درجه یک شهرداری تهران در گرایش نگارگری و تدهیب و همچنین مدرک پیشرفته نگارگری از سازمان میراث فرهنگی بوده و به تدریس این رشته در مراکز مختلف فرهنگی هنری مشغول است.

وی با شرکت در نمایشگاه و جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی، موفق به کسب مقام و رتبه‌های برتر شده و تاکنون چندین دوره نمایشگاه انفرادی و گروهی برپا کرده و این نمایشگاه، سومین دوره برگزاری نمایشگاه نگارگری نگاره‌های عشق است که با ارائه آثار خود و هنرجویانش در نگارخانه آفرینش نور برپا می‌شود.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۴ بهمن ماه همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت اله کاشانی، بعد از تقاطع شهید ستاری، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و یا با شماره ۴۴۰۸۸۷۰۷تماس بگیرند.

 

نظر شما