شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۰۴
کد خبر: ۹۶۱۰۰
|
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
محمود صلاحی درباره برگزاری نخستین جشنواره فرهنگ، رسانه و هم آپارتمانی گفت: به کاربردن ابزار فرهنگی و هنری برای بیان و رفع معضلات اجتماعی، رسالت ما در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است.
جشنواره رسانه و هم‌آپارتمانی در راستای رسالت سازمان فرهنگی هنری است
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمود صلاحی، رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، درباره لزوم برگزاری جشنواره رسانه و هم‌آپارتمانی گفت: مهم‌ترین ظهور و بروز کار فرهنگی در زندگی روزمره مردم است و به کاربردن ابزار فرهنگی و هنری برای بیان و رفع معضلات اجتماعی، رسالت ما در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است. این جشنواره نیز در راستای همین رسالت شکل گرفته است.
 
وی افزود: کلانشهر تهران را با ساختمان‌های بلندش می‌شناسند و بیش از هشتاد درصد مردم این شهر در آپارتمان‌ها زندگی می‌کنند. به همین دلیل همسایه، به هم آپارتمانی تغییر شکل داده و همین تغییر شکل منجر به وجود آمدن مسائل فراگیری شده که تنها راه درمان آن را باید در فرهنگ و فرهنگ‌سازی جست‌وجو کرد.
 
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اضافه کرد: برگزاری جشنواره‌هایی از این دست این فرصت را می‌دهد که با دقت بیشتری به پیرامون‌مان و مهم‌تر از آن به خودمان نگاه کنیم.
 
وی درباره بخش‌های مختلف این جشنواره گفت: بانیان برگزاری این جشنواره برای دوره نخست، بخش‌هایی را برگزیده‌اند که مخاطبان بتوانند به طور عام در آن شرکت کننده. عکس، کلیپ و نامه بخش‌های رقابتی هستند. امیدواریم برگزاری این جشنواره ادامه‌دار باشد و در سال‌های آینده با اضافه شدن بخش‌های دیگر به این فرهنگ‌سازی کمک بیشتری بکنیم.

نخستین جشنواره «فرهنگ، رسانه و هم آپارتمانی» تا ۲۵ دی ماه میزبان آثار مخاطبان است.
نظر شما