جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۰۹
کد خبر: ۹۶۱۳۱
|
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
رییس فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی از رقابت بیش از ۴۳۰ اثر در نخستین جشنواره فرهنگ رسانه و هم آپارتمانی خبر داد.
رقابت بیش از ۴۳۰ اثر در نخستین جشنواره فرهنگ رسانه و هم آپارتمانیبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بهزاد تیمورپور رییس فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی درباره این جشنواره گفت: نخستین جشنواره فرهنگ رسانه و هم آپارتمانی که همزمان با بیست و سومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها، با اعلام فراخوان کار خود را آغاز کرد، تاکنون با استقبال خوبی از سوی مخاطبان رو‌به‌رو شده است و تاکنون بیش از ۴۰۰ اثر به این جشنواره ارسال شده  است.

وی درباره تعداد آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره گفت: این جشنواره در سه بخش عکس، نامه به همسایه و فیلم کوتاه و کلیپ میزبان آثار مخاطبان بود و تاکنون بیش از ۳۰۰ عکس و  ۱۳۰ نامه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است. تعداد آثار رسیده به بخش فیلم کوتاه و کلیپ، قابل توجه نیست و تمدید جشنواره برای آن بود که علاقه‌مندان به فیلم‌سازی فرصت دوباره‌ای داشته باشند که آثارشان را به این جشنواره ارسال کنند. 

تیمورپور اضافه کرد: آثار ارسالی به شهروندان تهرانی خلاصه نمی‌شود و خوشبختانه تا به امروز آثاری از استان‌های زنجان، اصفهان، گیلان و ... به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

وی درباره داوری آثار گفت: ابوالفضل درخشنده، امیرعلی چیت‌ساز و محمد سیف به ترتیب داوری بخش نامه، عکس و کلیپ را برعهده دارند. داوری بخش‌های مختلف این جشنواره از ۲۶ دی‌ماه پس از اتمام مهلت ارسال آثار آغاز می‌شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت فرهنگ‌سرای رسانه به نشانی resaneh.farhangsara.ir مراجعه کنید.
نظر شما