جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۴۷
کد خبر: ۹۶۱۳۲
|
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
در سی و یکمین نشست سینما ۶، فیلم سینمایی «برادرم خسرو» به نمایش در می‌آید و نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سی و یکمین نشست سینما ۶ فرهنگ‌سرای سرو روز چهارشنبه ۲۷ دی ماه ساعت ۱۸، با نمایش و نقد و بررسی فیلم سینمایی «برادرم خسرو» برگزار می‌شود. 

سلسله نشست‌های سینما ۶ به همت کانون فیلم فرهنگ‌سرای سرو و با هدف ترویج و توسعه مفاهیم و مؤلفه‌های سینمای حرفه‌ای در میان فیلمسازان و سینماگران با حضور کارشناسان تورج مرادی و حنیف شمیم از انجمن روانکاوی ایران برگزار می‌شود.  

برادرم خسرو فیلمی به کارگردانی احسان بیگلری و تهیه‌کنندگی سعید ملکان محصول سال ۱۳۹۴ است. این فیلم در بخش نگاه نو سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت و در جشنواره فیلم یاری سوئد تندیس بهترین فیلم بلند را دریافت کرد و در اردیبهشت ۹۶ اکران عمومی شد.

در خلاصه این فیلم آمده است خسرو به اختلال دوقطبی مبتلاست و بنا بر شرایطی مجبور شده مدتی در منزل برادرش ناصر که دندانپزشک است زندگی کند و در این مدت اتفاقاتی برای او در منزل برادرش رخ می‌دهد.

حضور در این نشست نمایش فیلم آزاد است و برای تماشای فیلم می‌توانید به فرهنگ‌سرای سرو واقع در خیابان ولی‌عصر (عج)، بالاتر از بوستان ساعی، کوچه ساعی دوم مراجعه کنند. 
نظر شما