شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۶
کد خبر: ۹۶۱۳۸
|
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
سینا تقی‌زاده هنرجوی ۹ ساله دوره‌های آموزشی مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۰ در هفدهمین دوره مسابقات جهانی محاسبات ذهنی رتبه نخست را به دست آورد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سینا تقی‌زاده ساکن منطقه ۱۰ تهران و از هنرجویان دوره‌های آموزش مهارت‌های محاسبه با چرتکه در خانه فرهنگ توحید و مجتمع فرهنگی هنری اعتماد است که دی‌ماه سال جاری (۲۸ دسامبر ۲۰۱۷) با حضور در هفدهمین دوره مسابقات ذهنی با چرتکه به میزبانی شهر ژوهانسبورگ در آفریقای جنوبی در بین ۳۰۰ کودک از ۲۱ کشور جهان رتبه نخست را به دست آورد. 

در این رویداد جهانی ۱۱ نفر از کودکان ایرانی ۵ تا ۱۲ سال که برگزیده جشنواره کودکان هوشمند ایران بودند، با حمایت انجمن جهانی محاسبات ذهنی پاما از استان‌های کرمانشاه، البرز، مرکزی و تهران در قالب دو گروه حضور داشتند که در گروه A دیبا ملایی، محمد هاتف دهقان، سینا تقی‌زاده، نیایش فرح‌بخش و امیرمهدی کرامتی رتبه نخست را به دست آوردند و از گروه B کمیل شریف، ستایش یاوری، آریا پیری، پانته‌آ عزتی، فاطمه رستمی و بهار روح‌افزا رتبه نخست را به دست آوردند. در این میان نیایش فرح‌بخش عنوان «قهرمان قهرمانان» را نیز از آن خود کرد.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره برنامه‌های آموزشی مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۰ می‌توانند به نشانی میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان امیرقلی، فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۵۵۷۱۶۷۷۶ تماس بگیرند.
نظر شما