پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۰۴
کد خبر: ۹۶۱۹۱
|
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
پنج پنل تخصصی چهارمین همایش و جشنواره ملی دوسالانه ارتقای کیفیت محصولات و فعالیت‌های فرهنگی روز شنبه ۳۰ دی ماه در باغ کتاب تهران برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پنج پنل تخصصی چهارمین همایش و جشنواره ملی دوسالانه ارتقای کیفیت محصولات و فعالیت‌های فرهنگی همراه با ارائه ۲۰ مقاله برگزیده جشنواره روز شنبه ۳۰ دی ماه در سالن‌های جانبی باغ کتاب تهران برگزار شد. 

حسن خجسته، مجید ملکی‌تبار، مهدی ناظمی اردکانی، سید مجید کمالی و محمدرضا سلطانی ریاست این پنل ها را به عهده داشتند. 

فرهنگ برندسازی و برندسازی فرهنگی در سازمان فرهنگی هنری، الگوی بومی ارتقای کیفیت کالاهای فرهنگی، مدل‌ها و الگوهای سنجش و اندازه‌گیری سرانه مطالعه در ایران، عوامل مؤثر در کیفیت آثار و محصولات فرهنگی با رویکرد فرهنگ اسلامی، آسیب‌شناسی ایستگاه‌های مطالعه و کتابخوانی شهر تهران از دید کاربران، ارزیابی و مدیریت کیفیت در شبکه‌های تلویزیونی، طراحی مدل سنجش وضعیت حجاب زنان در ایران، فعالیت‌های فرهنگی حوزه دفاع مقدس و سرمایه اجتماعی مخاطبان و گونه شناسی و شاخص‌های کیفیت در کتاب کودک عناوین برخی از مقاله‌های ارائه‌شده بودند. 
 
آیین اختتامیه چهارمین همایش و جشنواره دوسالانه ارتقای کیفیت محصولات و فعالیت‌های فرهنگی نیز از ساعت ۱۵:۳۰ در سالن همایش‌های مجموعه باغ کتاب تهران آغاز شده است. 
 
پیش از این در چهارمین همایش و جشنواره ملی دوسالانه ارتقای کیفیت محصولات و فعالیت‌های فرهنگی از ۱۳ دی ماه به همت مرکز مطالعات فرهنگی شهر تهران ۱۷ نشست تخصصی در موضوعات گوناگون با حضور کارشناسان برگزار شد. 
 
باغ کتاب تهران در میدان ونک، بزرگراه حقانی مسیر غرب به شرق، بعد از تقاطع بزرگراه شهید مدرس، خروجی کتابخانه ملی واقع شده است.


مطالب مرتبط
نظر شما