جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۴۳
کد خبر: ۹۶۲۱۲
|
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
فیلم سینمایی «خلسه» به کارگردانی دنی بویل سه‌شنبه سوم بهمن در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی به نمایش درآمده و بررسی می‌شود.
واکاوی «خلسه» در سینما روانشناسی رسانهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، خلسه (Trance) فیلمی به کارگردانی دنی بویل و محصول ۲۰۱۳ بریتانیاست. در این فیلم جیمز مک‌آووی، رزاریو داوسون و ونسان کسل بازی کرده‌اند. فیلم‌نامه خلسه توسط جو آهرن و جان هاج  نوشته شده‌است.

سیمون به فرانک، که شریک و دوستش در یک سرقت هنری است، خیانت می‌کند و تابلوی باارزشی را که با هم سرقت کرده‌اند، پنهان می‌کند، اما بر اثر واردآمدن ضربه‌ای به سرش دچار فراموشی می‌شود و نمی‌تواند به خاطر بیاورد که تابلوی گران‌قیمت را که اثری هنری از فرانسیسکو گویاست، کجا پنهان کرده‌است. فرانک اصرار دارد که سیمون باید تحت مشاوره روانیِ الیزابت، که با هیپنوتیزم به درمان بیماران می‌پردازد، قرار گیرد. اما این درمان، سیمون را وارد یک بازی خطرناک از خاطرات مدفون‌شده او از خیانت‌ها و دروغ‌ها می‌کند.

این نشست با حضور کوروش جاهد و عباس کریمی سه‌شنبه ۳ بهمن ساعت ۱۸در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی میزبان علاقه‌مندان است.

فرهنگ‌سرای رسانه در خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا واقع شده است.

برای رزرو رایگان بلیت به تیوال مراجعه کنید.
نظر شما