جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۲۱
کد خبر: ۹۶۲۳۶
|
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
در نشست عصرانه سواد رسانه‌ای بررسی می‌شود
فرصت‌ها و تهدیدهای استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی در چهاردهمین عصرانه سواد رسانه‌ای، روز سه‌شنبه سوم بهمن در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بهزاد تیمورپور قائم‌مقام معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری از بررسی فرصت‌ها و تهدیدهای استفاده از پیام رسان‌های داخلی و خارجی در چهاردهمین عصرانه سواد رسانه‌ای در روز سه‌شنبه سوم بهمن در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی خبر داد و گفت: این نشست با حضور مدیران پیام‌رسان‌های داخلی، مدیران کانال‌های پرمخاطب تلگرام، ابوالقاسم خداوردی‌لو مشاور مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، محمد صادق افراسیابی مدیرعامل انجمن سواد رسانه‌ای ایران و هیئت رئیسه، دبیر و اعضای کارگروه سواد رسانه و فضای مجازی برگزار خواهد شد.

وی افزود: چهاردهمین نشست عصرانه سواد رسانه‌ای با همکاری انجمن سواد رسانه‌ای سه‌شنبه بهمن ساعت ۱۶ در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی به نشانی خیابان پاسداران، خیابان گل‌نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا، برگزار می‌شود.

رییس فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی تصریح کرد: سلسله‌نشست‌های «عصرانه‌های رسانه‌ای» با هدف بحث و گفت‌وگو در حوزه سواد رسانه‌ای و فضای مجازی در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود. در این نشست‌ها هر هفته یکی از موضوعات حوزه سواد رسانه‌ای و فضای مجازی بحث و بررسی می‌شود. 
نظر شما