جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۵۸
کد خبر: ۹۶۲۴۷
|
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
کتابخانه پندار آینه فرزانگی را با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با حضور نویسندگان حوزه کودک ۵ بهمن برگزار می‌کند.
آینه فرزانگی در کتابخانه پنداربه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آینه فرزانگی با موضوع کتاب و کتابخوانی و با حضور جعفر توزنده جانی با نقد و بررسی آثار و تازه‌های کتاب در حوزه‌های کودک و نوجوان در کتابخانه پندار برگزار می‌شود.  

این برنامه با هدف ارتقا فرهنگ مطالعه، معرفی و تجلیل از نویسندگان محلی و غنی سازی اوقات کودکان و نوجوانان و استعدادیابی در کودکان و همچنین معرفی کتاب‌های برگزیده سال به کودکان و علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

توزنده جانی متولد سال ۱۳۴۱ در نیشابور است. او که کار خود را با همکاری کیهان بچه ها آغاز کرد، اولین مجموعه داستانش را با نام «کوزه‌های آب» در سال ۷۱ منتشر کرده است. توزنده جانی در خصوص شروع به کار نویسندگی می‌گوید: در دوران دبیرستان با نوشتن یک خاطره مورد توجه همکلاسی ها و معلمم قرار گرفتم. موقع نوشتن دو خاطره را با هم آمیخته بودم و وقتی معلم ادبیات گفت چقدر عالی تو یک قصه نوشتی از همان لحظه احساس کردم می توانم بنویسم.

 توزنده جانی بیش از پانزده اثر در حوزه کودک و نوجوان خلق کرده است. داستان‌های او با زبانی خوب و روان نوشته شده‌اند. 

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به کتابخاننه پندار به نشانی : بلوار امیر کبیر ،   کوچه افرا ، پشت دبیرستان دخترانه هداوند مراجعه کنند و با شماره تلفن 44729091 تماس بگیرند.





























هنرهای تجسمی و کاربردی ، آموزش های ویژه خردسالان ، علوم قرآنی
دوره های آموزشی فصل زمستان  خانه فرهنگ امیرکبیر اعلام شد
دوره های آموزشی فصلزمستان خانه فرهنگ امیرکبیر در رشته های متعدد آماده ثبت نام از شهروندان درسنین مختلف است.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای تهران و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 22 ، بسته آموزشی تابستان در شاخه های متنوع هنرهای تجسمی ، هنرهای دستی و خانگی ، دوره های ویژه خردسالان و دوره های قرآنی ، کلاس های ورزشی و زبان انگلیسی به علاقمندان ارایه می شود.
بر اساس این گزارش بسته آموزشی هنرهای تجسمی با کلاس های طراحی ، خوشنویسی و نقاشی رنگ و روغن و مدادرنگی،  سیاه قلم ، تذهیب و مینیاتور زیر نظر مربیان مجرب در خانه فرهنگ امیرکبیر برگزار می شود.
هم چنین دوره های آموزشی هنرهای دستی و خانگی شامل گل های کریستال ، ویترای ، پتینه ، کهنه کاری روی سفال ، نقاشی روی سفال ، نقاشی روی پارچه ، شمع سازی ، قالی بافی ، گلیم بافی ، خیاطی ، کیف های چرمی ، دوخت های سنتی و روبان دوزی پذیرای بانوان علاقمند است.
کلاس های آموزشی  آشپزی،دسر،شیرینی پزی،کافی شاپ ،تزیین کیک وژله نیز میزبان بانوان است و دوره آموزشی فوریت های ‍‍پزشکی نیز زیر نظر انجمن پرستاران با اراپه گواهی نامه معتبرارایه می شود.
دوره های قرآنی ترم تابستان نیز شامل تجوید،احکام،حفظ، روخوانی ، تفسیر، آموزش حروف الفبایی قرآن برای کودکان قبل از دبستان برگزار می شود.هم چنین کلاس های ویژه خردسالان شامل کلبه شادی، کارگاه خلاقیت، زبان خردسال ، نقاشی خردسال، سفال خردسال پذیرای کودکان است.
آموزش کلاس های رباتیک ویژه سنین  8 تا 15 سال در دو گروه دختران و پسران و آموزش چرتکه از سنین 5 تا14برای تقویت حافظه وافزایش تمرکزو آموزش استفاده از نیم کره چپ و راست مغز ، آماده ثبت نام از علاقمندان است.
خانه فرهنگ امیرکبیر هم چنین در دوره های مبتدی تا پیشرفته  زبان انگلیسی آماده ثبت نام از خردسالان و بزرگسالان است. 
دهکده المپیک ، شهرک راه آهن ، بلوار کاج ، سروستان 11 پلاک 8 تلفن 44728017تماس حاصل نمایند . گفتنی است شهروندان برای ثبت نام در تمامی دوره های یاد شده می توانند همه روزه از ساعت 8 تا 16به نشانی شهرک گلستان-
نظر شما