شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۴۶
کد خبر: ۹۶۲۹۱
|
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
مدیر مرکز مشارکت‌های فرهنگی هنری از ارتقای برنامه‌های «آدینه‌ها عیدند» با مشارکت کانون‌های خبر داد.
اجرای «آدینه‌ها عیدند» با حضور پررنگ کانون‌هابه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه‌برنامه «آدینه‌ها عیدند» با رویکرد «سبک زندگی با محوریت محبت و احترام در خانواده» عصر روز جمعه ششم بهمن ماه با برپایی غرفه‌ها و ایستگاه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی، برگزاری مسابقه و استیج (ویژه خانواده‌ها) در فرهنگ‌سراهای شهر تهران برگزار شد.

مصطفی بیات مدیر مرکز مشارکت های فرهنگی هنری درباره برگزاری این برنامه گفت: در اجرای سلسله برنامه «آدینه‌ها عیدند» تلاش شده است تا با بهره مندی از ظرفیت‌های چندرسانه‌ای و فضای مجازی، مشارکت حداکثری و تعامل با کانون‌های مستقر در مناطق 22 گانه، سطح کیفی برنامه‌ها نیز تقویت شود.

وی افزود: نزدیک به ۵۹۰ کانون مردم‌نهاد ذیل ۶ باشگاه زیر نظر مرکز مشارکت‌ها فعالیت می‌کنند. باشگاه‌های نخبگان، ادب و هنر، زندگی، شهروندان، علم و فناوری و فرهنگ و اندیشه با نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر عضو فعال و جلسات ثابت هفتگی و ماهانه بخش عظیمی از فعالیت‌های فرهنگی فرهنگ‌سراها را تشکیل می‌دهند. فعال شدن این حجم از نیروهای خلاق و علاقه‌مند می‌تواند تغییرات گسترده‌ای در آن به وجود آورد.

بیات با تاکید بر اجرای برنامه های گروهی و دسته جمعی ویژه تمامی اعضای خانواده  افزود: جمعه هر هفته، سازمان فرهنگی هنری شهر تهران با برپایی غرفه‌ها و ایستگاه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی، برگزاری مسابقه و استیج (ویژه خانواده‌ها) با رویکرد سبک زندگی و محبت و احترام در خانواده، پذیرای شهروندان تهرانی در فرهنگ‌سراهای شهر تهران است.

شهروندان با مراجعه حضوری به هر یک از فرهنگ‌سراها می‌توانند از زمان و مکان برگزاری این برنامه در مناطق ۲۲گانه شهر تهران مطلع شوند.

نظر شما