پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۱
کد خبر: ۹۶۳۳۷
|
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری «جشنواره خانه‌های فرهنگ، مراکز مشارکتی و کانون‌ها» به مناسبت دهه فجر خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت‌الاسلام حسن ناصری پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری از برگزاری «جشنواره خانه‌های فرهنگ، مراکز مشارکتی و کانون‌ها»، از برنامه‌های ویژه سازمان فرهنگی هنری به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان «ایران ما انقلاب ما» و با شعار «من انقلابی‌ام» خبر داد و گفت: این برنامه از ۱۲ تا ۱۶ بهمن ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۸ در باغ‌موزه قصر برگزار می‌شود. 

وی افزود: در این جشنواره تمام خانه‌های فرهنگ در سه بخش غرفه‌ای، برنامه‌های کارگاهی و متمرکز و برنامه‌های صحنه‌ای خدمات فرهنگی ارائه می‌دهند.  این برنامه به منظور آشناسازی شهروندان با فعالیت‌های خانه‌های فرهنگ و همچنین آشنایی متولیان و مسئولان فرهنگی با نیازهای فرهنگی هنری شهروندان تدارک دیده شده است.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری درباره کانون‌ها و مراکز مشارکتی این سازمان گفت: نزدیک به ۵۹۰ کانون مردم‌نهاد ذیل ۶ باشگاه زیر نظر مرکز مشارکت‌ها فعالیت می‌کنند. باشگاه‌های نخبگان، ادب و هنر، زندگی، شهروندان، علم و فناوری و فرهنگ و اندیشه با نزدیک به ۲۰۰ هزار عضو فعال و جلسات ثابت هفتگی و ماهانه بخش عظیمی از فعالیت‌های فرهنگی فرهنگ‌سراها را تشکیل می‌دهند.

ویژه‌برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان «ایران ما انقلاب ما» و با شعار «من انقلابی‌ام» از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه در مراکز فرهنگی هنری شهر تهران برگزار می‌شود.

نظر شما