پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۱
کد خبر: ۹۶۳۳۹
|
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
نمایشگاه نقاشی با عنوان «تکه‌های گمشده» به هنرمندی غزاله سادات نوابی روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ساعت ۱۶ در نگارخانه فرهنگ‌سرای شفق گشایش می‌یابد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه نقاشی با عنوان «تکه‌های گمشده» به هنرمندی غزاله سادات نوابی روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ساعت ۱۶ در نگارخانه فرهنگ‌سرای شفق گشایش می‌یابد و تا ۱۷ بهمن ماه از ساعت ۹ تا ۲۰ میزبان علاقه‌مندان است.
 
این نمایشگاه به منظور ارائه تکنیک‌های مختلف هنری با تاکید بر هنر کلاژ با ارائه ۲۲ اثر در ابعاد متفاوت برپا می‌شود. 

نوابی دانش‌آموخته کارشناسی ارتباطات تصویری و کارشناس ارشد رشته نقاشی است و به عنوان طراح گرافیک و مدرس هنرهای دستی و تجسمی و طراح فونت نوشتاری سایه در سه سبک برای تایپ فونت نرم‌افزار به فعالیت می‌پردازد. وی همچنین سابقه برپایی نمایشگاه‌های متعدد را در کارنامه هنری خود دارد. 

تجربیات نقاشی این هنرمند در زمینه کلاژ  با استفاده از مقوا، ترکیب مواد و اکرولیک بر روی بوم است و فضای اثر بیشتر رنگ سفید و حسی از خلوص و پاکی را تداعی می‌کند. 

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند به فرهنگ‌سرای شفق واقع در خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان ۲۱، بوستان شفق مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۵۵۴۰۱۸ تماس بگیرند. 
نظر شما