پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۳۵
کد خبر: ۹۶۳۴۷
|
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳
زمان‌بندی نشست‌ها و کارگاه‌های «جشنواره خانه‌های فرهنگ، مراکز مشارکتی و کانون‌ها» به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعلام شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «جشنواره خانه‌های فرهنگ، مراکز مشارکتی و کانون‌ها» همزمان با دهه فجر و به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ۱۲ تا ۱۶ بهمن ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۸ در باغ‌موزه قصر برگزار می‌شود. 

کارگاه‌های آموزشی طب سنتی، مشاغل خانگی درآمدزا، مشاوره گروهی رسانه و کودک و مهارت اجتماعی نوجوانان، نشست‌های تحکیم خانواده، خانواده و فضای مجازی، نقشی مردمی و کاریزماتیک امام (ره)، مدیریت پسماند و مدیریت دینی و برنامه‌های ترکیبی کانونی محفل شعرخوانی، عصرانه کتاب، نشست طب سنتی، کارگاه تهیه غذای ارگانیک، کارگاه اعتماد به نفس و مهارت‌های ارتباطی، نشست دیدار با یک نویسنده و هم‌اندیشی نویسندگان معاصر، کارگاه سواد رسانه‌ای و کارگاه تخصصی نجوم در جشنواره خانه‌های فرهنگ، مراکز مشارکتی و کانون‌ها برگزار می‌شود. 

ویژه‌برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان «ایران ما انقلاب ما» و با شعار «من انقلابی‌ام» از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه در مراکز فرهنگی هنری شهر تهران برگزار می‌شود.

زمان‌بندی نشست‌ها و کارگاه‌های این جشنواره به این شرح است:




نظر شما