جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۲۴
کد خبر: ۹۶۳۴۸
|
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۸
«جشنواره خانه‌های فرهنگ، مراکز مشارکتی و کانون‌ها» سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ظهر امروز ۱۲ بهمن ماه با حضور معاون فرهنگی این سازمان در باغ موزه قصر آغاز به کار کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «جشنواره خانه‌های فرهنگ، مراکز مشارکتی و کانون‌ها» سازمان فرهنگی هنری از برنامه‌های ویژه این سازمان به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان «ایران ما انقلاب ما» و با شعار «من انقلابی‌ام» است که ظهر امروز ۱۲ بهمن ماه همزمان با آغاز دهه مبارک فجر با حضور حجت الاسلام حسن ناصری‌پور معاون فرهنگی و  جمعی از مدیران فرهنگی هنری مناطق در باغ موزه قصر برگزار شد.
 
در این جشنواره تمام خانه‌های فرهنگ در سه بخش غرفه‌ای، برنامه‌های کارگاهی و متمرکز و برنامه‌های صحنه‌ای خدمات فرهنگی ارائه می‌دهند. این برنامه به منظور آشناسازی شهروندان با فعالیت‌های خانه‌های فرهنگ و همچنین آشنایی متولیان و مسئولان فرهنگی با نیازهای فرهنگی هنری شهروندان تدارک دیده شده است.

نزدیک به ۵۹۰ کانون مردم‌نهاد ذیل ۶ باشگاه زیر نظر مرکز مشارکت‌ها فعالیت می‌کنند. باشگاه‌های نخبگان، ادب و هنر، زندگی، شهروندان، علم و فناوری و فرهنگ و اندیشه با نزدیک به ۲۰۰ هزار عضو فعال و جلسات ثابت هفتگی و ماهانه بخش عظیمی از فعالیت‌های فرهنگی فرهنگ‌سراها را تشکیل می‌دهند.

این جشنواره با مشارکت و فعالیت ۶۸ خانه فرهنگ، ۳۴۰ کانون و ۱۴۵ مرکز مشارکتی اجرا شده است.

 «جشنواره خانه‌های فرهنگ، مراکز مشارکتی و کانون‌ها» از  ۱۲ تا ۱۶ بهمن ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۸ در باغ‌موزه قصر میزبان علاقه‌مندان است.
نظر شما