پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۳۲
کد خبر: ۹۶۳۴۹
|
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
فرهنگسرای آفتاب همزمان با آغاز ایام ا... دهه فجر؛ با برنامه های متنوع میزبان شهروندان منطقه 3 ومحله حسن آباد زرگنده خواهد بود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این مرکز در راستاي بزرگداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به‌منظور تجدید پیمان با آرمان‌های الهی رهبرکبیر انقلاب اسلامی و پیوند نسل جوان با مفاهیم و ارزش‌های انقلاب، برنامه‌هاي گوناگونی را با عنوان «ایران ما، انقلاب ما» و با شعار «من انقلابی‌ام»، در نظر گرفته است که از این میان می‌توان به برنامه‌های شرکت در سومین جشنواره دستاوردهای کانون‌ها(12 تا 15 بهمن)، با هنرمندان(12 تا 22 بهمن)، پیاده‌روی خانوادگی(جمعه 13 بهمن)، بازخوانی کتاب مادران چشم به راه (14 بهمن)، ایستاده با عشق( دیدار با خانواده معظم شهدا- 15 تا 17 بهمن)، محفل انس با قرآن( 17 بهمن)، روز فرهنگ(18 بهمن)، آئین غبارروبی مزار شهدا(19 بهمن)، آذین بندی و ایستگاه صلواتی اشاره کرد.
 
شهروندان برای استفاده از این برنامه‌ها می‌توانند به فرهنگ‌سرای آفتاب به نشانی: خیابان دکتر شریعتی روبه‌روی خیابان دولت، خیابان امام‌زاده، فرهنگ‌سرای آفتاب مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22009000 تماس بگیرند.
نظر شما