پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۴۳
کد خبر: ۹۶۳۶۶
|
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
به مناسبت دهه فجر و با حضور ۱۲۰ گروه هنری دانش‌آموزی
۱۲۰ گروه هنری دانش آموزی همزمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سومین جشنواره تئاتر و سرودهای انقلابی رقابت می‌کنند.
سومین جشنواره تئاتر و سرودهای انقلابی برگزار می‌شود
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، جشنواره تئاتر و سرودهای انقلابی با همکاری دانش آموزان بیش از ۶۰ مدرسه دخترانه و پسرانه و در قالب ۱۲۰ گروه سرود و نمایش، از تاریخ ۱۴ تا ۲۴ بهمن برگزار می‌شود.
 
به گفته رییس فرهنگسرای خاتم(ص) و مدیر فرهنگی هنری منطقه 18، شناسایی و ایجاد زمینه مناسب برای رشد و پرورش استعدادهای بالقوه دانش آموزان و فراهم کردن زمینه ایجاد رقابت سالم و فضای شاد و پرنشاط و غنی سازی اوقات فراغت آنان، از جمله اهداف این جشنواره است.
 
حامد طراحی افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای توسعه و پیشرفت فعالیت‌های فرهنگی و هنری دانش آموزان، تقویت روحیه نوآوری و خلاقیت در بین آنان و تولید آثار هنری دانش آموزی است و جشنواره تئاتر و سرودهای انقلابی نیز حرکتی در این راستا است.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۸ در باره قالب‌ها و موضوعات بخش سرود جشنواره گفت: سرود‌های آوای مدرسه، آزاد، کتب درسی، حماسی و انقلابی محورهای بخش سرود جشنواره و هم‌چنین نمایش صحنه‌ای، نمایش عروسکی، نقالی، نمایشنامه‌خوانی، قصه‌گویی و لالایی‌خوانی نیز بخش‌های نمایشی جشنواره است.
 
سومین جشنواره تئاتر و سرودهای انقلابی به همت فرهنگ‌سرای خاتم(ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۸ با مشارکت اداره آموزش و پرورش منطقه، از ۱۴ تا ۲۴ بهمن هر روز از ساعت ۸ تا ۱۲ در مدارس منتخب برگزار می‌شود.
نظر شما