جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۰۶
کد خبر: ۹۶۳۸۴
|
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
نمایش شاد و موزیکال «رابینسون خرگوشه» به نویسندگی و کارگردانی عباس قاصد زاده در سالن آفتاب مجتمع فرهنگی هنری نور روی صحنه می‌رود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش شاد و موزیکال «رابینسون خرگوشه» به نویسندگی و کارگردانی عباس قاصد زاده و دستیار کارگردانی زینب اسدی، با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح برای کودکان و نوجوانان و ارائه آموزه‌های اخلاقی، تا پایان اسفندماه هر روز (به جز دوشنبه‌ها) ساعت ۱۸ در مجتمع فرهنگی هنری نور اجرا می‌شود.

در قصه این نمایش آمده: رابینسون خرگوش روزنامه رسان مهربانی است که به دنبال گم شدن تعدادی از حیوانات جنگل و پیدا کردن دوستان خود موضوع مهمی را کشف می‌کند و در ادامه ماجراهایی برای او اتفاق می‌افتد که سرشار از هیجان است و …

نمایش آموزنده «رابینسون خرگوشه» سعی دارد علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی در بین کودکان و نوجوانان، به صورت غیرمستقیم پیام‌های اخلاقی و تربیتی درباره داشتن اراده و پشتکار برای رسیدن به هدف و همچنین مفاهیمی چون دوستی، اتحاد و همکاری را به آنان آموزش دهد.

علاقه‌مندان برای خرید بلیت می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، بعد از تقاطع شهید ستاری، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و یا با شماره ۸ - ۴۴۰۸۸۷۰۷ تماس بگیرند.
نظر شما