شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۳۳
کد خبر: ۹۶۳۸۸
|
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
اختتامیه جشنواره «فرهنگ، رسانه و هم آپارتمانی» فردا یکشنبه ۱۵ بهمن ساعت ۱۰ با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مدیران بانک مسکن در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این جشنواره با هدف بهبودِ فرهنگ آپارتمان‌نشینی و بهینه‌سازی روابط اجتماعی و همسایگیِ شهروندان، در بخش‌های عکس و نامه‌نویسی، توسط فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار شد.
  
تشویق و ترغیب شهروندان به ارتقای سطح فرهنگ آپارتمان‌نشینی، مشارکت عمومی شهروندان در زندگی آپارتمان‌نشینی در راستای ارتقای فرهنگ زندگی جمعی از جمله اهداف و هنجارها و ناهنجاری‌های آپارتمان‌نشینی، نمای ساختمان، فضای مشترک و خلاقیت در محیط آپارتمان‌ از محورهای نخستین جشنواره «فرهنگ، رسانه، هم‌آپارتمانی» است.

جوایز برگزیدگان تندیس، لوح تقدیر و جوایز نقدی به شرکت کننده در بخش «عکس»، نفر اول ۲۵میلیون ریال، نفر دوم ۲۰میلیون ریال و نفر سوم عکس ۱۵میلیون ریال و در بخش «نامه‌ای به همسایه»، نفر اول ۱۵میلیون ریال، نفر دوم ۱۰میلیون ریال و نفر سوم ۵ میلیون ریال است.
 
مراسم اختتامیه جشنواره «فرهنگ، رسانه و هم آپارتمانی» فردا یکشنبه ۱۵ بهمن ساعت ۱۰ با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مدیران بانک مسکن در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی به نشانی ابتدای خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا برگزار می‌شود.
نظر شما