شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۲۰
کد خبر: ۹۶۳۹۱
|
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱
دومین جشنواره خانه‌های فرهنگ، میزبان کانون های ۱۸گانه منطقه ۱۸
به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای خانه های فرهنگ و ۱۸ کانون مردمی منطقه ۱۸ در باغ موزه قصر عرضه می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با ایام گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی و آغاز جشن‌های مردمی دهه فجر با عنوان «ایران ما انقلاب ما» دومین جشنواره خانه های فرهنگ، مراکز مشارکتی و کانون های مردمی با شعار «من انقلابی‌ام» از ۱۲ تا ۱۶ بهمن در باغ موزه قصر برگزار و کانون ها و مراکز فرهنگی هنری منطقه 18 با برنامه های متنوع در این جشنواره حضور می یابد.

غرفه خانه فرهنگ امام علی(ع)، پارک آموزش و کتاب کودک، خانه فرهنگ رشد و کانون های منطقه 18 در این جشنواره به مدت 5 روز به ارایه دستاوردهای کانونی و برگزاری نشست های کارگاهی و آموزشی به ویژه با رویکرد کودک و رسانه می پردازند.

نشست مشاوره گروهی کودک و رسانه روز شنبه 14 بهمن ساعت 14 به همت خانه فرهنگ امام علی(ع) و کارگاه سواد رسانه ای روز دوشنبه 16 بهمن ساعت 15:40 به همت کانون فضای مجازی منطقه 18در باغ موزه قصر میزبان علاقمندان است. هم چنین خانه فرهنگ رشد هر روز با یک کارگاه آموزشی و نمایشگاه در این جشنواره حضور دارد.

کارگاه آموزشی بافتنی و نمایشگاه آثار، چرم دوزی و خلاقیت همراه با نمایش آثار، گلیم بافی، مشاوره و تست هوش کودکان، برنامه های کارگاهی و آموزشی خانه فرهنگ رشد است که با حضور مربیان آموزشی از 12 تا 16 بهمن در باغ موزه قصر میزبان علاقمندان می باشد.

کانون نمایش «حورا» فرهنگسرای خاتم(ص) نیز با اجرای نمایش حدیث کسا به نویسندگی و کارگردانی لیلا صالحی در روز شنبه 14 بهمن ساعت 16 پذیرای بازدیدکنندگان است.

در این جشنواره خانه‌های فرهنگ، خدمات خود را در سه بخش غرفه‌ای، کارگاهی و صحنه‌ای ارایه می دهند و کانون های مردمی منطقه 18 نیز فعالیت ها و دستاوردهای خود را به مخاطبان معرفی می کنند.

خانه های فرهنگ و کانون های مردمی منطقه 18 از 12 تا 16 بهمن هر روز از ساعت 14 تا 18 در این جشتنواره میزبان بازدید کنندگان است.
نظر شما