پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۲۹
کد خبر: ۹۶۳۹۴
|
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
خانه‌های فرهنگ، کانون‌های مردمی فعال و مراکز مشارکتی منطقه ۵ در جشنواره خانه‌های فرهنگ، مراکز مشارکتی و کانون‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در باغ‌موزه قصر حضور یافتند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «جشنواره خانه‌های فرهنگ، مراکز مشارکتی و کانون‌ها» از ویژه‌برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری به مناسبت گرامی داشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان «ایران ما انقلاب ما» و شعار محوری «من انقلابی‌ام» است که ۱۲ بهمن ماه همزمان با آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در محل باغ‌موزه قصر تهران با سخنرانی حجت‌الاسلام حسن ناصری پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری افتتاح شد.

در این جشنواره که به منظور آشناسازی شهروندان با فعالیت‌های خانه‌های فرهنگ و همچنین آشنایی متولیان و مسئولان فرهنگی با نیازهای فرهنگی هنری شهروندان تدارک دیده شده است، خانه‌های فرهنگ منطقه ۵ از جمله: آیه، میثاق، باصفا، محصل و مجتمع فرهنگی هنری نور نیز چون سایر خانه‌های فرهنگ در بخش‌های غرفه‌ای و برنامه‌های کارگاهی و صحنه‌ای، ضمن معرفی فعالیت‌های خود، به شهروندان خدمات فرهنگی هنری ارائه می‌دهند.

۲۲ کانون مردمی فعال و ۶ مرکز مشارکتی زیر نظر مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5 فعالیت می‌کنند. کانون‌های بانوان، جهاندیدگان، نسیم رحمت، ادبی، نجوم شباهنگ، آهسته گامان ایرانیان، بادبادک‌های بی نخ، پویاگران، ققنوس، بشارت حکیم، قرآن و عترت، موسیقی آکادمیک و... با نزدیک به ۱۵۰۰ عضو فعال و جلسات ثابت هفتگی و ماهانه بخشی از فعالیت‌های فرهنگی این منطقه را تشکیل می‌دهند.

این جشنواره با مشارکت و فعالیت ۶۸ خانه فرهنگ، ۳۴۰ کانون و ۱۴۵ مرکز مشارکتی از مراکز تابعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تا ۱۶ بهمن ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۸ در باغ‌موزه قصر میزبان علاقه‌مندان است.
نظر شما