پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۲۰
کد خبر: ۹۶۴۰۳
|
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی برگزار می‌کند؛
برنامه‌های ویژه دهه مبارک فجر با عنوان «من انقلابی‌ام» در فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مجموعه برنامه‌های دهه فجر با عنوان «من انقلابی‌ام» در فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

این برنامه‌ها شامل نمایشگاه «نگار انقلاب»، نمایشگاه کتاب «در امتداد بیداری»، برنامه گردشگری «تهران تا بهار»، «اهدای گل»، «انقلابی‌های کوچک»، «جشن روز خوب پیروزی»، «آدینه‌ها عیدند» و شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن است.

نمایشگاه عکس قاب انقلاب در مجموعه نگار انقلاب شامل ۳۰ تابلو اثر از عکاس انقلاب قاسم حاج محمدی از روزهای انقلاب از ۱۲تا ۲۶ بهمن در نگارخانه مهر فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

نمایشگاه کتاب در امتداد بیداری با همکاری مجمع ناشران انقلاب اسلامی از ۱۲ تا ۲۲بهمن در کتابخانه آفتاب فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

در مجموعه برنامه‌های گردشگری تهران تا بهار مخاطبان فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی در قالب بازدید از مجموعه‌های انقلابی به بازدید از موزه عبرت و برج آزادی می‌روند.

در برنامه انقلابی‌های کوچک بچه‌های مهدکودک شکوفه‌ها در جشن پیروزی انقلاب اسلامی با برنامه‌های شاد و نشاط آور برای بچه‌ها شرکت می‌کنند.

در آدینه‌ها عیدند در دهه فجر برنامه‌های تفریحی و آموزشی برای خانواده‌ها برگزار می‌شود. 

نمایش فیلم، بازدید از نمایشگاه عکس، بازی‌های دسته جمعی، نقاشی و بازی‌های خلاق برای کودکان از جمله برنامه‌های اجرایی در جمعه‌هاست.

در ۲۲ بهمن فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی در کنار مردم با حضور در راهپیمایی، پیروزی انقلاب اسلامی را جشن خواهند گرفت.


نظر شما