پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۳۲
کد خبر: ۹۶۴۰۶
|
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
همزمان با دهه فجر، به همت کتابخانه فرهنگ‌سرای شفق نشست نقد و رونمایی کتاب «ملکزاد» نوشته زهره کیانی آمینه دوشنبه ۱۶ بهمن ساعت ۱۶ برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای شفق نشست نقد و رونمایی کتاب «ملکزاد» را روز دوشنبه ۱۶ بهمن ساعت ۱۶ با حضور زهره کیانی آمینه نویسنده اثر، منیژه آرمین و مرتضی صالح‌آبادی کارشناس و منتقد و جمعی از دوستداران کتاب برگزار می‌کند.  

کتاب «ملکزاد» در سال ۹۶ به تیراژ ۵۰۰ نسخه توسط نشر شربیانی در قطع رقعی به چاپ رسیده و قصه یک ملکزاده، عمارت، پیروزی حق بر باطل، سیاهی و سفیدی را روایت می‌کند، ملکزاده خانم از سیاهی و تباهی پا به جهانی پر آشوب تر و سیاه‌تر می‌گذارد. 

زهره کیانی آمینه متولد ۱۳۳۳ و ساکن اصفهان است. وی نوشتن را از زمان دانشجویی و جوانی آغاز و داستان‌هایش در نشریات متفاوت به چاپ رسیده است و تا کنون کتاب‌های «مرغ ماهیخوار»، «من شیمیایی شده‌ام»، «مثل بختک»، «گریه نکن»، «یکی به آخر»، «فقط پنج دقیقه»، «ماهی و ماه» و «خدا هم خندید» از وی به چاپ رسیده است.

علاقه‌مندان به شعر و ادب برای حضور در این برنامه می‌توانند به کتابخانه فرهنگ‌سرای شفق واقع در خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی، خیابان ۲۱، بوستان شفق مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۷۰۶۸۶۹ تماس بگیرند. 
نظر شما