پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۴۸
کد خبر: ۹۶۴۱۹
|
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
همزمان با ایام الله دهه فجر کتاب مجموعه داستانی «شاه کشی» نوشته ابراهیم اکبری‌دیزگاه در شصتمین نشست از سلسله نشست‌های «ترنم قلم» نقد و بررسی می‌شود.
«شاه کشی» در ویژه برنامه «ترنم قلم» نقد می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در شصتمین اجرا از برنامه‌های ترنم قلم کتاب مجموعه داستانی «شاه کشی» با حضور ابراهیم اکبری‌دیزگاه( نویسنده)، قاسمعلی فراست و محمدرضا گودرزی (منتقدین ) عصر روز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه ساعت ۱۷ در فرهنگ‌سرای گلستان نقد و بررسی می‌شود.

«شاه کشی» روایت داستان پسری که این بار به جای برادرکشی‌های معمولِ سلطنت، راه می‌افتد تا پهلوی دوم را بکشد و انتقام بگیرد. تا انتقام کشته شدن پدرش، زندانی شدن‌های برادرش، شکنجه‌های خواهرش را که هیچ کس از آن حرفی نزد و نپرسید، بگیرد؛ تا قولی را که به خودش داده بود عملی کند.

این رمان را «ابراهیم اکبری دیزگاه» قلم زده است و شهرستان ادب آن را در ۲۵۳ صفحه، با طرح جلدی مینی مالیستی، به چاپ رسانده است. رمانی با نثری ساده و خودمانی که به دور از هر پیچیدگی به روایت داستان خودش می‌پردازد.

علاقه‌مندان می‌توانند عصر روز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه ساعت ۱۷ به نشانی تهران، نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، کتابخانه فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۸۲۷۷۳۰ تماس بگیرند.

نظر شما