پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۵۹
کد خبر: ۹۶۴۲۷
|
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
فرهنگ‌سرای فردوس دوره‌های آموزش امداد و کمک‌های اولیه را با مشارکت انجمن پرستاری ایران برگزار می‌کند.
آموزش امداد و کمک‌های اولیه در فرهنگ‌سرای فردوسبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای فردوس با هدف توانمندسازی شهروندان در حوزه امداد و نجات و ارتقاء دانش بهداشتی آنان، دوره مقدماتی کمک‌های اولیه را برای متقاضیان یادگیری این دوره‌ها با ارائه مدرک معتبر از انجمن پرستاری، برگزار می‌کند.
 
انجمن پرستاری ایران اولین تشکل صنفی پرستاری ایران در سال ۱۳۶۹ تشکیل شده و با مجوز و پروانه از وزارت کشور فعالیت خود را شروع کرده است. این انجمن با توجه به توانمندی‌های مناسب و کافی و در اختیار داشتن اعضاء و پرستاران تحصیل کرده دانشگاهی در طول بیش از ۲۵ سال فعالیت خود و همکاری تنگاتنگ با اکثر دانشگاه‌های علوم پزشکی در سطح کشور و هماهنگی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ارائه مشاوره‌های حرفه‌ای و فعالیت‌های آموزشی نیز برای توانمندسازی افراد جامعه در حوزه امداد و نجات و دانش بهداشتی ضمن هماهنگی با متولیان حوزه سلامت نقش بسزایی را ارائه کرده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره که از روز چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه آغاز می‌شود، می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در میدان صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۴۴۰۸۱۰۲۸ (واحد آموزش) تماس بگیرند.

نظر شما