جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۰۱
کد خبر: ۹۶۴۴۶
|
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
رییس فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری به همراه رییس خانه موزه شهیدان اقبالی در برنامه «ستارگان پرفروغ» منطقه ۱۰ با خانواده شهید سید علی امینی دیدار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در ویژه‌برنامه «ستارگان پرفروغ» این هفته که ساعت ۱۱ سه‌شنبه ۱۷ بهمن ماه در خانه شهید سید علی امینی برگزار می‌شود، محمدرضا جمالی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۰ به منظور گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای منطقه ۱۰ با خانواده این شهید دفاع مقدس دیدار و از آنان تجلیل می‌کند.

شهید سید علی امینی متولد دوم مهر ماه ۱۳۴۶، از دلاور مردان دفاع مقدس است که ۲۳ فروردین ماه ۱۳۶۷ در منطقه سومار به شهادت رسید. پیکر این شهید والامقام در قطعه ۴۰ ردیف ۷۵ شماره ۱۶ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شده است. 

گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام منطقه ۱۰ به همراه پاسداشت فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در قالب دیدار و تکریم خانواده  شهدا بر اساس فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر «تلطف و احوالپرسی از خانواده شهدا» از اهداف برنامه «ستارگان پرفروغ» است که هر هفته سه‌شنبه‌ها به همت خانه موزه شهیدان اقبالی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این برنامه می‌توانند به نشانی: بزرگراه نواب صفوی (شمال به جنوب)، خیابان کمیل غربی، بعد از چهارراه قلیچ‌خانی، خانه موزه شهیدان اقبالی مراجعه کنند یا با شماره تلفن: ۶۶۶۹۱۵۴۶ تماس بگیرند.
نظر شما