چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۳۴
کد خبر: ۹۶۴۶۹
|
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
کتابخانه قائم(عج) برگزار می‌کند؛
کتابخانه قائم(عج) مسابقه کتابخوانی طلوع انقلاب را به مناسبت سی‌و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و به منظور آشنایی نسل جوان با پیام‌های گرانبهای این رویداد بزرگ تاریخی ایران، برگزار می کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سوالات مسابقه کتابخوانی « طلوع آفتاب» کتبی که با شعار «من انقلابی‌ام» و در بسته برنامه‌های «ایران ما انقلاب ما» برگزار می‌شود، برگرفته از مجموعه کتاب‌هایی با موضوع انقلاب اسلامی و ریشه‌های آن است.

این مسابقه در قالب بروشور طراحی شده است و شرکت کنندگان با مطالعه آن و با مراجعه به کتابخانه‌های منطقه ۱۸ نسبت به پاسخگویی سوالات در پاسخنامه درج شده در کاربرگ، در مسابقه شرکت می‌کنند.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند پاسخ‌های خود را به‌صورت یک عدد ۶ رقمی به سامانه پیامکی 2000183718 ارسال کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند سؤالات مسابقه را از طریق کانال تلگرامی فرهنگ‌سرای خاتم(ص) به آدرس @khatamfarhangsara دریافت کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66217766 تماس بگیرند.

این مسابقه تا تاریخ ۲۳ بهمن در کتابخانه‌های مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۸ هر روز از ساعت ۹ تا ۱۸ برگزار می‌شود و در انتها به نفرات برگزیده جوایزی به رسم یاد بود اهدا می‌شود.
نظر شما