شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۲۵
کد خبر: ۹۶۴۹۴
|
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پرچم جمهوری اسلامی ایران را در قالب برنامه «هر شهید یک پرچم» به خانواده شهدا اهدا می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه «هر شهید یک پرچم» همزمان با دهه فجر و سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت سازمان فرهنگی هنری و با هدف گرامی داشت مقام والای شهدای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

این برنامه در راستای فرمایش رهبر انقلاب «هر شهید پرچمی برای استقلال و شرف این ملت  است» طراحی شده و در آن پرچم جمهوری اسلامی ایران همراه با گیره آویزی از تصویر شهدا به صورت نمادین به خانواده‌های معظم شهدا اهدا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند تصاویر خود را در کنار پرچم جمهوری اسلامی ایران و خانواده معظم شهدا با هشتگ #هر_شهید_یک_پرچم در فضای مجازی منتشر کنند.

این برنامه از فعالیت‌های ویژه‌برنامه «هر خانه یک پرچم» است که در آن پرچم جمهوری اسلامی ایران با قابلیت نصب در خانه و کتابچه‌ای از تاریخ آن به صورت رایگان به شهروندان متقاضی اهدا می‌شود. در این طرح شهروندان تهرانی می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۸۳۷۴۷ درخواست خود را برای دریافت این محصول ثبت کنند و آن را از طریق پست دریافت کنند. 
نظر شما