شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۱۷
کد خبر: ۹۶۴۹۶
|
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱
فرهنگ‌سرای اشراق همزمان با فرا رسیدن دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، روز پنجشنبه ۱۹ بهمن ماه فیلم مستند «روزهای انقلاب» به کارگردانی حسین دهباشی را به نمایش می‌گذارد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای اشراق همزمان با فرا رسیدن دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، روز پنجشنبه ۱۹ بهمن ماه ساعت ۱۹ فیلم مستند «روزهای انقلاب» به کارگردانی حسین دهباشی را با حضور کارگردان به نمایش می‌گذارد. 

این فیلم به نقش ارتش در فروپاشی نظام شاهنشاهی و نفوذ کلام پیام امام خمینی «ره» در ارتش شاهنشاهی می‌پردازد.

در این برنامه که با حضور کارشناس مجری و حسین دهباشی کارگردان فیلم و جمعی از افراد رسانه برگزار می‌شود، به پرسش حاضران در نشست پاسخ داده خواهد شد.

در ۱۹ بهمن سال ۱۳۵۷، به دنبال شایعات کودتای ارتش، نظامیان نیروی هوایی به ملت پیوسته و با حضور در محضر رهبر انقلاب، سندی از حماسه و ایمان را به ثبت رساندند. این روز، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و ارتش است. به همین مناسبت  روز ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی نامگذاری شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای فیلم به نشانی فلکه دوم تهرانپارس، خیابان جشنواره، فرهنگ‌سرای اشراق مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۷۷۳۵۴۷۳۵ تماس بگیرند. 
نظر شما