جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۶
کد خبر: ۹۶۵۱۵
|
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
در فرهنگ‌سرای کار و تعاون برگزار می‌شود؛
در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرهنگ‌سرای کار و تعاون روایتگری قصه‌های انقلاب برای کودکان مهد و پیش دبستانی را برگزار می‌کند.
روایتگری قصه‌های انقلاب برای کودکانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این روزها بوی خوش بهار آغشته به عطر معطر آزادی از راه می‏رسد و تقویم تاریخ یک بار دیگر برگ زرینی را به خود می‏افزاید و انقلاب شکوهمند اسلامی ما «سی و نهمین سالگرد» پیروزی خود را جشن می‌‏گیرد؛ انقلابی که صفحه‌ه‏ای زرین را در تاریخ حیات انسان‌‏های به خواب‏ رفته گشود و صلای دین‏داری، عدالت‏ خواهی، استقلال‏ طلبی و آزادگی را در گوش جان خفتگان طنین‏ انداز کرد.

قصه گویی ویژه کودکان در فرهنگ‌سرای کار و تعاون با محوریت قصص انقلابی شنبه ۲۱ بهمن ساعت ۱۱:۳۰ برگزار می‌شود.

پخش سرودهای انقلابی، برگزاری جشن انقلاب با حضور دانش آموزان مهد و پیش دبستانی، ساخت المان‌های دهه فجر (لاله، پرچم ، مشت و کبوتر و غیره)، ایستگاه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان، گذر روزنامه خوانی، نمایشگاه کتاب، ایستگاه خاطره نویسی و رادیو صدای انقلاب، از جمله برنامه‌های دهه فجر بود که در فرهنگ‌سرای کار و تعاون برگزار شد.

فرهنگ‌سرای کار و تعاون به نشانی؛ بزرگراه یادگار امام(ره) جنوب، نبش خیابان هاشمی، پلاک ۷۶ میزبان علاقه‌مندان است و شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن:66029060 تماس بگیرند.
نظر شما