شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۰۶
کد خبر: ۹۶۵۶۴
|
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵
کتابخانه علامه طباطبایی (ره) برگزار می‌کند
کتابخانه علامه طباطبایی (ره) فرهنگ‌سرای کار و تعاون به مناسبت ایام فاطمیه، مسابقه کتابخوانی «آفتاب در حجاب» را برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتابخانه علامه طباطبایی (ره) فرهنگ‌سرای کار و تعاون به مناسبت ایام فاطمیه، مسابقه کتابخوانی «آفتاب در حجاب» را با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و گسترش شناخت شهروندان از الگوهای دینی با محوریت کتاب «خلاصه زندگانی فاطمه زهرا (س)» نوشته سید جعفر شهیدی برگزار می‌کند. 

این کتاب به زندگی، سیره و فضایل حضرت فاطمه (س) پرداخته و توسط دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر شده است. علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند به کتابخانه علامه طباطبایی (ره) مراجعه کرده و با استفاده از کتاب‌های موجود در کتابخانه در مسابقه شرکت کنند.
 
همچنین فایل سؤالات مسابقه در سایت kar.farhangsara.ir قابل دسترسی است و علاقه‌مندان می‌توانند پاسخ سؤالات مسابقه را در قالب یک عدد ۶ رقمی به شماره پیامکی ۲۰۰۰۱۸۳۷۳۳ بفرستند. 

شهروندان تا ۱۵ اسفند ماه فرصت دارند پاسخ‌ها را به صورت حضوری یا پیامکی بفرستند و به برگزیدگان جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد. 

علاقه‌مندان همچنین می‌توانند به نشانی بزرگراه یادگار امام (ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، فرهنگ‌سرای کار و تعاون، کتابخانه علامه طباطبایی (ره) مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۶۶۰۴۶۹۴۶ تماس بگیرند.
نظر شما