جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۶
کد خبر: ۹۶۵۷۴
|
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
فیلم سینمایی «رگ خواب» در قالب برنامه «سینما جامعه» روز سه‌شنبه ۲۴ بهمن در فرهنگ‌سرای شفق پس از نمایش، نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مینا بعد از جدایی از همسرش به دنبال شغل و محل اسکانی می گردد، در این مسیر با کامران مدیر رستورانی که در آن کار می کند آشنا می شود،کامران سرپناهی به او می دهد مینا تحت تاثیر حمایت ها و محبت های کامران به او دل می بازد، کامران نیز به مینا مشتاق و علاقمند است، روزها از پس هم می گذرد و عشق مینا به کامران کاسته نمی شود و اوج می‌گیرد اما کامران دیگر قصد ادامه ندارد.

ليلا حاتمی، كورش تهامی، الهام كردا، ليلا موسوی، خسرو بامداد، اصغر پیران، بهزاد رحيم خاني، غزاله جزايري، بامداد نعمت الله، شكوفه هاشميان، نوشين تبريزی و ... در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

این فیلم به کارگردانی حمید نعمت‌الله نامزد دريافت چهار سيمرغ و برنده سه سيمرغ بلورين از سی و پنجمین جشنواره فيلم فجر بود و در نهایت توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را برای لیلا حاتمی به ارمغان آورد.


این برنامه با همکاری انستیتو روانکاوی تهران و کانون فیلم قاب نو با حضور حنیف شمیم (کارشناس)، معصومه بیات (فیلمنامه نویس) و هوشنگ مرادی (روانکاو و مدیر انستیتو روانکاوی تهران) برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند روز  سه‌شنبه ۲۴ بهمن ساعت ۱۷ به فرهنگ‌سرای شفق واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی، خیابان ۲۱ بوستان شفق مراجعه کنند.
نظر شما