جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۴۷
کد خبر: ۹۶۵۷۵
|
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
کتابخانه شهید جهان آرا برگزار می‌کند؛
پیشخوان مهربانی عنوان برنامه‌ای است که به همت کتابخانه شهید جهان آرا، چهارشنبه ۲۵ بهمن در مرکز طبی کودکان برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «پیشخوان مهربانی» با هدف پر کردن اوقات فراغت کودکان و ایجاد فضایی شاد و مفرح برای بیماران و خانواده‌های آن به  همت کتابخانه شهید جهان آرا و با همکاری سرای محله یوسف آباد و مرکز طبی کودکان، چهارشنبه ۲۵ بهمن ساعت ۹ تا ۱۱ در مرکز طبی کودکان برگزار می‌شود. 

تماشای تلویزیون و دیدن پرستاران با چرخ پر از دارو در بیمارستان مرکز طبی کودکان، کتابخانه شهید جهان آرا  را برآن داشت تا با اجرای  برنامه «پیشخوان مهربانی» که در برگیرنده کتاب، نشریات ویژه کودکان و اسباب بازی است تا بین کودکان بستری در بیمارستان توزیع شود و جان تازه ای در روال ملال آور حضور ناچار کودکان در بیمارستان دمیده شود. کودکان و خانواده آنها تنش بسیاری را در تجربه بستری شدن در بیمارستان تحمل می‌کنند. خلاقیت و تفریح و شادمانی عواملی است که مسیر درمان و شفا را سریع تر و آسان تر می‌کند در این برنامه یک چرخ دستی حامل کتاب و اسباب بازی در اتاق‌های بیمارستان گشت می‌زند و بین کودکان بیمار با گفتن قصه به کودکان، کتاب و اسباب بازی توزیع می‌کند. این برنامه با چندین اجرای موفق با استقبال خوبی در بین بیماران مرکز طبی کودکان برخوردار بوده است. 

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به بیمارستان مرکز طبی کودکان واقع در انتهای بلوار کشاورز، خیابان دکتر محمد قریب، جنب بیمارستان امام خمینی، پلاک ۶۲ مراجعه کنند.

نظر شما