شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۵۷
کد خبر: ۹۶۵۸۳
|
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
فرهنگ‌سرای فردوس مجموعه‌ای از آثار نقش‌های برجسته «افسانه بی‌ریا» را در نگارخانه پردیسان به نمایش می‌گذارد.
نمایشگاه نقش‌های برجسته سالتیدو در نگارخانه پردیسانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه «افسانه بی‌ریا» مجموعه‌ای از نقش‌های برجسته بانوی هنرمند افسانه بی‌ریا به روش سالتیدو است که چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه ساعت ۱۶ در نگارخانه پردیسان گشایش می‌یابد و تا دوم اسفندماه پذیرای علاقه‌مندان و هنردوستان است.

نقش برجسته از شاخه‌های مجسمه‌سازی و آثار حجمی است. این هنر اغلب بر روی سنگ‌ها، دیوارهای صخره‌ای و دیوارهای بزرگ اجرا شده است و از روش‌های متداول برای دیوارنگاری است.
با توجه به دشواری‌های اجرای نقوش برجسته بر صخره‌های طبیعی، همچنان آثار حجمی نقش برجسته زیادی از گذشته به یادگار مانده است که نمایان گر اراده انسانی است.

این نمایشگاه اولین تجربه هنری افسانه بی‌ریا در برپایی نمایشگاه انفرادی است و قبل از این در جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های گروهی شرکت کرده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا دوم اسفندماه ساعت ۹ تا ۱۸ به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهار راه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۴۴۰۰۰۲۰۳ تماس بگیرند.

 
نظر شما