سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۰۶
کد خبر: ۹۶۵۹۰
|
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
نمایشگاه گروهی خوشنویسی، تصویرسازی و چاپ دستی با عنوان «پنجاه سال در مسیر تعلیم و تربیت» از ۲۵ بهمن ماه در نگارخانه کلک خیال فرهنگ‌سرای اخلاق برپا می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به مناسبت پنجاهمین سالگرد تأسیس مدرسه رفاه، نمایشگاه گروهی خوشنویسی، تصویرسازی و چاپ دستی با عنوان «پنجاه سال در مسیر تعلیم و تربیت» توسط هنرآموزان این مدرسه از ۲۵ بهمن ماه در نگارخانه کلک خیال فرهنگ‌سرای اخلاق برپا می‌شود. 

این نمایشگاه شامل ۴۰ اثر در بخش خوشنویسی، تصویرسازی و چاپ دستی از هنرجویان سال دهم، یازدهم و پیش‌دانشگاهی به سرپرستی سمیه غلامی دبیر هنرستان برپا می‌شود.

هنرستان رفاه که در سه رشته گرافیک، معماری و انیمیشن فعالیت دارد در کارگاه‌های طراحی، عکاسی، چوب، چاپ، تصویرسازی، مبانی هنرهای تجسمی، نقشه‌کشی، حجم و ماکت و گرافیک، ضمن آموختن مهارت و تخصص در یک رشته مشخص، زمینه اشتغال برای دانش‌آموختگان را فراهم می‌کند.

مدرسه رفاه در سال ۱۳۴۶ توسط تعدادی از مبارزان نهضت انقلاب اسلامی مانند شهید بهشتی، شهید باهنر، شهید رجایی، مرحوم هاشمی رفسنجانی و تعدادی دیگر از یاران نزدیک امام خمینی (ره) برای رشد فرهنگی جامعه تأسیس شد.

علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی می‌توانند تا ۱۰ اسفند ماه از ساعت ۸ تا ۱۶ از این نمایشگاه در نگارخانه کلک خیال فرهنگ‌سرای اخلاق واقع در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار دیدن کنند.

نظر شما