جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۴۰
کد خبر: ۹۶۵۹۴
|
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
«بدون تاریخ، بدون امضا»، «اسرافیل»، «هاری»، «ما خیلی باحالیم» و «من یک ایرانی هستم» فیلم‌های اکران نیمه دوم زمستان هستند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، از چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه ۵ فیلم جدید به چرخه اکران اضافه شدند.
برای تماشای این فیلم‌های می‌توانید به سینماهای سازمان فرهنگی هنری: پردیس‌های سینمایی باغ کتاب تهران، ملت، آزادی، راگا، رازی و تماشا و همچنین سینما چاپلین فرهنگ‌سرای بهمن و سینمای فرهنگ‌سرا اشراق مراجعه کنید.

بدون تاریخ، بدون امضا – وحید جلیلوند
دومین ساخته سینمایی وحید جلیلوند و پر افتخارترین فیلم سینمایی سال گذشته جزو آخرین فیلم‌های اکران امسال است. «بدون تاریخ، بدون امضا» با بازی امیر آقایی، هدیه تهرانی و نوید محمدزاده و تهیه‌کنندگی علی جلیلوند و احسان علیخانی نخستین بار در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، کاندیدای ۱۱ سیمرغ بلورین شد و در نهایت توانست جایزه بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و بهترین ترکیب صدا را به دست آورد.

در هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم ونیز وحید جلیلوند جایزه بهترین کارگردانی و نوید محمدزاده جایزه بهترین بازیگر مرد را برای این فیلم از آن خود کردند.

«بدون تاریخ، بدون امضا» همچنین برنده هوگوی طلایی بهترین فیلم از پنجاه و سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم شیکاگو در بخش کارگردانان جدید شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: کاوه نریمان یکی از پزشکانِ پزشکی قانونی در محل کارش با جسدی مواجه می‌شود که وی را پیش از این می‌شناخته‌است.

اسرافیل – آیدا پناهنده
دومین ساخته آیدا پناهنده بعد از فیلم تحسین شده «ناهید» به نویسندگی ارسلان امیری و آیدا پناهنده و تهیه‌کنندگی مستانه مهاجر نخستین بار در جشنواره سی و پنجم فیلم فجر به نمایش درآمد و کاندیدای ۳ سیمرغ بلورین شد. 

این فیلم با بازی هدیه تهرانی، پژمان بازغی، هدا زین‌العابدین و مریلا زارعی داستان زندگی ماهی است که مردی که او را دوست داشت برمی‌گردد.

هاری - امیراحمد انصاری
هاری فیلمی به کارگردانی امیراحمد انصاری، نویسندگی امیرعلی محسنین و تهیه‌کنندگی مهدی مددکار ساخته سال ۱۳۹۳ است.

هنگامه قاضیانی، علیرضا کمالی، مینا ساداتی، حسین سلیمانی، میلاد کی‌مرام و جمشید هاشم‌پور بازیگران این فیلم سینمایی هستند. 

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: من خطر کردم که همه چی درست شه یا هیچی… هر کاری می کنم واسه خاطر بچمونه که تو کوچه هایی که من بزرگ شدم بزرگ نشه…

ما خیلی باحالیم - بهمن گودرزی
ما خیلی باحالیم فیلمی به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه کنندگی رؤیا افشار محصول سال ۱۳۹۶ است.

این فیلم با بازی مهران غفوریان، مجید صالحی، نیوشا ضیغمی، بهنوش بختیاری، مریم امیرجلالی و علی مشهدی روایتگر داستان ۲ دوستی است که به دنبال خوانندگی و بازیگری هستند.

من یک ایرانی‌ام – محمدرضا آهنج
من یک ایرانی‌ام فیلمی به کارگردانی محمدرضا آهنج، نویسندگی آرش داودی و تهیه‌کنندگی احمد نجفی ساخته سال ۱۳۹۳ است.

این فیلم در کشور اوکراین ساخته شده‌ و اولین تجربه بازیگری علیرضا حیدری قهرمان کشتی کشور است. 

احمد نجفی، ویتالی سمنتوف، سرگئی موخورت، دیما چمیخوف و سرگئی ولیانوفسکی دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: هجرت آدم‌های دل‌شکسته به سرزمین سرد همیشه دل‌هایی گرم را به یادگار نیاورده است. اگرچه پای عشق نیز در میان باشد. این بار هجرت یک عاشق سرگشته و یک قهرمان کشتی جهان به جایی که تعلق ندارد داستان و قصه ماست. قصه‌ای که باید شنید چگونه می‌گوید: من یک ایرانی‌ام...



نظر شما