جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۰۱
کد خبر: ۹۶۵۹۶
|
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
هجدهمین کنگره سرداران و چهار هزار شهید منطقه ۱۷ (دارالشهدای تهران) از ۲۵ تا ۲۷ بهمن برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، هجدهمین کنگره سرداران و چهار هزار شهید منطقه ۱۷ (دارالشهدای تهران) از ۲۵ تا ۲۷ بهمن با اجرای برنامه‌های متنوع برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره شهدای معلم و دانش‌آموز در روز ۲۵ بهمن با عنوان «زنگ شهدا» نخستین بخش کنگره است. «شبی با شهدا» نیز عنوان یادواره شهدای محلات است که در پایگاه‌های بسیج و مساجد منطقه ۱۷ برپا می‌شود.

«هدیه‌ای به ملکوتیان» عنوان برنامه‌ای است برای دو هزار ختم قرآن کریم برای شادی ارواح طیبه شهدا که با مشارکت علاقه‌مندان به سیره شهدا انجام می‌شود.

در نهایت آیین پایانی کنگره سرداران و چهار هزار شهید دارالشهدای تهران با عنوان «میثاق با ولایت و شهدا» جمعه ۲۷ بهمن ماه با حضور خانواده‌های شهیدان، جانبازان، ایثارگران و مدیران و مسئولان لشکری و کشوری برگزار می‌شود.

در این مراسم که از ساعت ۱۵ جمعه ۲۷ بهمن ماه در خیمه‌گاه شهیدان در خیابان ابوذر برگزار می‌شود، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی سخنرانی می‌کند.

خیمه‌گاه شهدا و حرم مطهر پنج شهید گمنام محله ابوذر در میدان ابوذر، خیابان ابوذر واقع شده و علاقه‌مندان می‌توانند در مراسم حضور پیدا کنند. 
نظر شما