پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۲۴
کد خبر: ۹۶۶۰۰
|
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
مجموعه نوشته‌های طنز محمدرضا ستوده در محفل شعر طنز «قند و نمک» با حضور سعید بیابانکی و شاعران طنزپرداز سه شنبه ۲۴ بهمن ماه در فرهنگ‌سرای فردوس رونمایی شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در هفتاد و سومین محفل طنز قند و نمک که عصر سه شنبه ۲۴ بهمن ماه با اجرای سعید بیابانکی در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار شد، علاوه بر شعرخوانی شاعران طنزپرداز از جمله: رضا احسانپور، علیرضا لبش، مهدی استاد احمد، روح اله احمدی، سعید طلایی و ... هم چنین پخش کلیپ طنز، مسابقه ذوق آزمایی، معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز، مجموعه طنز «این کتاب مجوز دارد» رونمایی شد.

مجموعه «این کتاب مجوز دارد» گزیده‌ای از یادداشت‌های طنز محمدرضا ستوده در مطبوعات است که در قالب ستون‌هایی با نام ستون آخر، هذیون، مه شکن، کبریت بی کله و جعبه سیاه بین سال‌های ۹۰ تا ۹۵ و در ۳۲۶ صفحه در اندازه رقعی در سال ۱۳۹۶ چاپ شده است.

محمدرضا ستوده یکی از طنزپردازان روزگار ماست که سومین اثر خود را به صورت کاملا مستقل با تهیه کنندگی امیرعباس کاظمی منتشر کرده است.

دوستداران محافل ادبی طنز برای حضور در این برنامه می‌توانند آخرین سه شنبه هر ماه به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۰۵۸۹۰۰تماس بگیرند.

نظر شما